sobota, 16 sierpnia 2014

Sowa

Ostatnio przeczytałam kilka komentarzy pod moimi postami, które mnie krytykowały. Nie uskarżam się i biorę to jako naukę. Jednak czuję się urażona stwierdzeniem, że odgapiłam wszystko od LaFinDeLaVieHarryPotter. Otóż oświadczam, że nigdy w życiu nie wykonałabym plagiatu. Możecie wierzyć lub nie, ale nie byłabym zdolna do takiego czynu. Może nie jestem wybitną pisarką, ale mam swój honor. Wiem, że opowiadanie wyszło kiepsko i wcale nie jestem z niego dumna. Chciałam tylko sprawdzić swoje możliwości. I już nigdy nie napiszę opowiadania. Zresztą zapowiedziałam to już wcześniej. Obecnie piszę tylko miniaturki.
Pozdrawiam,
Dramione True Love <3

7 komentarzy:

  1. A glupoty gadasz. Podobalo mi sie twoje opowiadanie i chetnie dodan go do ulubionych na swoim blogu. A komentarzami od tych cholernych krytykow nie bierz do siebie. Po prostu i zazdroszcza takiej pomyslowosci. Mialam kiedys bloga sponsorowanego przez Zabrzanskiego pisarza i betowanego przez niego a i tak bylam krytykowana bo jak to stwierdzil moj pisarz zazdroszcza i tyle bo sami nie potrafia nic wymyslec.

    Serdecznie zapraszam do siebie i licze na komentarz bo malo osob tam zaglada. Blog taki jak w moim nicku. Pozdrawiam i czekam na dalsze miniaturki no i mam nadzieje na kolejne opowiadanie. Malagwiazdka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście masz rację :)
      Tylko wiesz.. ja się nie przejmuje, ale naprawdę zdenerwowało mnie stwierdzenie, że stworzyłam plagiat.
      Chętnie wpadnę na twojego bloga :)
      Dramione True Love ♥

      Usuń
  2. Nie zrażaj się. Ludzie w internecie kochają krytykować innych, czasami bez powodu!
    Pisz miniaturki, a może przyjdzie czas, kiedy znowu napiszesz opowiadanie :)
    Powodzenia!

    Zapraszam do mnie na drugi rozdział:
    http://ciemna-strona-dramione.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj spokój, fajnie piszesz, nie przejmuj się niczym. Jeśli tylko masz wene, to pisz. Jestem fanką twojego bloga :3.
    Jak chcesz, to zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi nie zostało nic jak zgodzić się z powyższymi osobami :) Świetnie piszesz, w końcu nie bez powodu jesteś moja betą :* Ja czytałam oba blogi i nie zauważyłam żadnego plagiatu, więc tymi głupimi komentarzami się nie przejmuj :D Czekam na nową miniaturke :D
    Pozdrawiam i weny życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To naprawdę wspaniałe mieć takie wsparcie. Dziękuję wam :)
    Dramione True Love ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Krytykowac moze kazdy i nic z tym nie zrobisz.Popatrz na to z innej strony,ilu podobalo sie Twoje opowiadanie,ile czeka na kolejne miniaturki.JA czekam na nie napewno. Jesli pisanie sprawia Ci frajde,to juz jest powod aby to robic! A jesli na dodatek,to co tworzysz Ty,sprawia radosc tym co czytaja,to z usmiechem na ustach rob to dalej. WENY! Ewa

    OdpowiedzUsuń